Mezzokate

Mezzokate

Blogroll

Her Hakkım Saklıdır® Bu blogdaki tüm haklar Melis Tezcan'a (öncekadınsonraanne) aittir, kendisinden izin almadan!!! ve kaynak göstermeden gerek metinsel gerekse görsel dökümanların kopyalanması, kullanılması ve yayınlanması yasaktır. Aksi halde yasal yola başvurulacaktır.

24 Eylül 2012 Pazartesi

Çizik CDler için çözümlerim

Evde TV hep seyrettiğim için ancak arabada müzik dinliyorum.

Radyo dinlemekten de CDleri dinleyecek vakit olmuyor ve torpidoya üstüste koyduğum güzelim opera ve müzikal CDlerim çizilmiş (virajlarda birbirlerine sürtüp çizilmişler) ve atlıyordu, 

en sevdiğim şarkıları dinlemek azap olmuştu.

İnternetten kurtarma yöntemleri buldum birini denedim ve bir CD çalmaya başladı:)) sıra diğerlerinde... 


Diş macunu sürüp yıkamak (delikleri dolduruyor diye colgate pro relief sensitive sürdüm). 

Bu macun dişlerimdeki hassasiyet için işe yaramıştı. Şimdi de CDlerimde işe yaradı.




Devrim niteliğindeki Pro-Argin™ teknolojisi dişin merkezine giden dentin tübüllerini kapatarak diş hassasiyetini kökten rahatlatır.
transparent space gif
  • Anında rahatlama* (doğrudan uygulama ile)
  • Uzun süreli rahatlama (günde 2 kere düzenli fırçalama ile)
*Bir dakika süreyle hassas olan her bir dişe parmakla doğrudan uygulandığında.




Dişmacunu ve yumuşak bir bezle çiziklerin üzerini (CD/DVD’nin ortasından başlayarak dışa doğru) cilalayın ve daha sonra CD’yi ılık suyla yıkayıp durulayın. 


Diğer yöntemler ise: torbaya koyup 2 saat buzlukta bekletmek, nivea krem sürmek, sıvı sabunla yıkamak


diğer yöntemleri de mi denesem bilemedim.


Başka bir CD'de macun işe yaramadı:( bu sefer de buzdolabına koydum; ama nafile:(

Sonra internetten çizik giderici aparat aldım ama o hiççç işe yaramadı, iade ediyorum. (http://www.yakaladinyakaladin.com/cd-cizik-giderici.html)
Bence çizikler çok derin değilse macun en işlevsel yöntem. Siz yine de CDlerinizi bir çubuğa takın veya kutuya koyun.

Not: Dün www.tchibo.com.tr
'dan kendime CD kutusu aldım. Artık torpidoya gelişigüzel atmak yok:

https://www.tchibo.com.tr/CD-veya-DVD-Kutusu-p400021061.html

Not: Eşim benimle dalga geçiyor. Çizilmiş yerlerdeki datayı yerine getirecek bir yöntem olamaz diye. Biliyorum ama nafile bile olsa sevgili CDlerimi kurtaracak mucizevi bir yöntem peşindeyim. Bilen varsa beri gelsin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder