Mezzokate

Mezzokate

Blogroll

Her Hakkım Saklıdır® Bu blogdaki tüm haklar Melis Tezcan'a (öncekadınsonraanne) aittir, kendisinden izin almadan!!! ve kaynak göstermeden gerek metinsel gerekse görsel dökümanların kopyalanması, kullanılması ve yayınlanması yasaktır. Aksi halde yasal yola başvurulacaktır.

14 Temmuz 2012 Cumartesi

Kaptakek favorim oldu

Bu firmayı ilk defa www.minifikir.com'un yazısında okudum. Ardından www.yesimmutlu.com'un yazısında karşıma çıktılar.
Yeşim Hanımın bir yarışması vardı: Yorum yazanlardan biri 15 adet ürün kazanacak.
Veeee bana çıktı. Oleyyyy



Ben de 15 Temmuz'daki 15. evlilik yıldönümümüz için tamamen bize özel kurabiyeler tasarladım ve Deniz ve Umut hanımın yardımları ile gerçekleştirdim. 
Onlara dedim ki:
  1. Opera sanatçısı olduğum için operacı kadın figürü
  2. 8 sene Pegasus Genel Md ofiste bilgisayar başında çalıştığım hala da bilgisayar başında işlerimi yürüttüğüm için laptop arkasında kadın
  3. Eşim Kimya Yük.Müh olduğu için elinde beaker bir adam
  4. Eşim şu an pilot olduğu için pilot üniformalı adam
  5. genç aşık çift
  6. Bir gelin damat figürü
  7. Gri toraman bir kedimiz olduğu için bir kedi
  8. Kedimizle üçümüz (oğlumuz öncesi)
  9. Hamileyken ben
  10. Oğlum bebekken kucağında bebek anne figürü
  11. bebek kucağında baba figürü
  12. anne baba bebek
  13. Kedi ve bebek
  14. Kedimiz ve oğlumuzla 4 kişilik ailemiz
  15. Nazar boncuğu
Ben sarışın yeşil gözlüyüm, eşim esmer, oğlum kumral kahve gözlü, kedimiz gri yeşil gözlü Andırması için fikir oluştursun diye Facebook hesabımdan (https://www.facebook.com/melis.h.tezcan) resimlerime bakabilirsiniz veya blogumda kullandığım kolaj ekte...

Ve sonuç harika. (https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150936654653461.412665.618458460&type=3) Gerçekten hayalleri gerçekleştiriyorlar.

Sabah kargo arayınca koşarak oğlumu ve eşimi kahvaltı sofrasında bırakıp gittim. (sürpriz almaya gidiyorum diyerek)
Bu ara oğlumun tuvalet eğitimi ile uğraştığımız için onu teşvik, sürpriz hediyeler vs ile uğraşıyoruz.(http://oncekadinsonraanne.blogspot.com/2012/07/tuvalet-egitimi-annelerin-kabusu.html)
Eve geldim herkes heyecanla pakedi açıyor ve Ali Mert için kaka mükafatı sanıyorlar.
Ta ki eşim Deniz ve Umut Hn'ın kutuya yapıştırdıkları gelin-damat figürünü görene kadar:) Bu arada kutu tekrar kullanılabilecek şık bir çekmece/kutu.
Önce ısırmaya kıyamadık; ama sonra afiyetle yedik.

Oğlum nazar boncuğunu istedi. Kedimiz bile kurabiye kısmından afiyetle yedi.

(neden 3 gün önce yediniz derseniz eşim pilot olduğu için 15 Temmuz'da evde olmayacaktı)

Kaptakek iki kardeş Deniz ve Umut’un kurduğu bir oluşum.

Kendilerini anlatırken şöyle diyorlar: 
"Ben Deniz. Marmara Universitesi İktisat Fakültesi mezunuyum. Ablam Umut İstanbul Üniversitesi Eczacılık Fakültesi mezunu bir eczacı. Yaklaşık 10 senedir eczanede birlikte çalışıyoruz. Ancak biz diğer eczanelerin yapmadığı bir hata yaptık. Gelen hastaları “müşteri” olarak değil, yakınlarımız, dostlarımız olarak algıladık.O yüzden onların üzüntüleri, sağlık sorunları ve hatta ölümleri bizi de sarsmaya başladı. Kendimizi mutlu edecek birşeylere ihtiyacımız vardı. Çeşitli kek-kurabiye yapımı kurslarına katıldık ve kendimizi sürekli şeker hamurundan birşeyler üretmeye çalışırken bulduk. Şimdi Kaptakek olarak amacımız, yaptığımız cupcake ve kurabiyelerle sizleri ve sevdiklerinizi gülümsetebilmek."
"Umut’un oğlu Barış Haziran 2011′de doğduğunda, doğum odası ikramlıklarını hazırlarken, bu konuda yeteri kadar seçenek olmadığını fark ettik.  Klasik ikramların dışına çıkıp, orijinal ürünler hazırlayan firmaların da istediği rakamlar çok yüksekti. Biz de hem kaliteli, hem farklı, hem lezzetli seçenekler sunarak bebeklerini en güzel şeklide karşılamak isteyen ailelerin yanında olmak istedik. 
Çeşitli cupcake ve kurabiye kurslarına katıldık. Kendimizden de birşeyler katarak yeni lezzetler denedik. Çünkü verilen tariflerle yapılan cupcake ve kurabiyeler bizim ve yakınlarımızın damak zevkine uymadı. Biz piyasadaki tariflerle, annelerimizin tariflerini karıştırıp en çok içimize sinen tarifleri bulduk ve sizin beğeninize sunduk.
Doğum odasına özel veya evde ikram etmek için şık ve lezzetli cupcake kuleleri, kurabiye ağaçları, stickerlı minik kurabiye kavanozları, ikramlık şeker hamurlu veya şeker hamursuz istediğiniz herhangi bir modelde kurabiyelerle dolu büyük,şık kavanozlar, klasik badem şekerli bebek şekerlerine alternatif bebek kurabiyeleri ile sadece doğumda değil, doğumgünlerinde, özel günlerde, babyshower partilerinde, bebeğinizin ilk dişi çıktığında, ilk adımlarını attığında, okula başladığında yani sevdiklerinizi mutlu etmek istediğiniz her anda yanınızdayız." 


Cupcakeleri değişik lezzetlerle olabiliyor:

Çikolatalı, Vanilyalı, Hindistan cevizli, Elmalı, limonlu, portakallı, çilekli, tahinli, havuçlu, brownie

Ben sadece kurabiyelerini yedim ve bayıldım: Kurabiye kısmı ağızda dağılıyor, üstündeki şeker hamuru ise sakız gibi ağdalı. Çok tatlı değil, iç baymıyor.

En kısa zamanda keklerini de denemeyi düşünüyorum.
Pek çok yorumcunun da dediği gibi kahveli de olsa...

Facebookta da sayfaları var, www.kaptakek.com diye siteleri de...

Ama EN GÜNCEL olan www.kaptakek.net adındaki blog sayfaları




























2 yorum:

  1. Merhaba

    Facebook'dan yazdım ama birde buradan yazmak istedim. Öncelikle 15. yılınız tebrik ederim sağlıkla huzurla nice güzel seneler sizin olsun.

    Kurabiyelere gelince 15 yıla ancak bu kadar lezzetli bir yolculuk olur diye düşündüm. O kadar beğendik ki ofis arkadaşım hemen nişanlısının doğum günü için sipariş verdi sayenizde kaptakeki ve Deniz Hanım'ı tanımış olduk hemde arkadaşım aklında olmayan standarttan çok uzak bir hediye vermenin mutluluğunda... Bu sebeple blogları çok verimli buluyorum. İyi ve kötünün en tarafsız dilden paylaşılması karşılıklı çok büyük bir kazanç maddi-manevi..

    Paylaşımlarının devamını bekliyoruz.
    Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  2. Deniz Hanım ve kendi adıma çok sevindim. İyi/kötü paylaşımlarım, önerilerim devam edecek. Blogda emaille takip kısmına adresinizi yazınca her yeni post mailinize düşecek. Sevgiler,

    YanıtlaSil