Mezzokate

Mezzokate

Blogroll

Her Hakkım Saklıdır® Bu blogdaki tüm haklar Melis Tezcan'a (öncekadınsonraanne) aittir, kendisinden izin almadan!!! ve kaynak göstermeden gerek metinsel gerekse görsel dökümanların kopyalanması, kullanılması ve yayınlanması yasaktır. Aksi halde yasal yola başvurulacaktır.

6 Temmuz 2012 Cuma

Çocuk ayakkabıları ve en güvendiğim çocuk ayakkabıcısı Özgür Bebe

Bugüne dek aldığımız ayakkabıları tanıtacağım ama öncelikle güvenebileceğiniz, kazıklanmayacağınzı bildiğiniz bir ayakkabıcı öğreteceğim size...
Avcılar'da bir pasajın içindeki Özgür Bebe
https://www.facebook.com/ozgurbebe.avcilar
MERKEZ MH.REŞİTPAŞA CD.OKUTAN İŞ MER.N.54/56 AVCILAR
Avcılardaki yokuş aşağı, trafiğe kapalı ortası havuzlu, çarşı caddesinin sonuna gelince sola dönüyorsunuz. Pasaj LCW karşısında. Dükkan pasajda solda.

Oğlum bir yaşındayken kuzenin düğünü için ona aldığım frakın altına giysin diye siyah ayakkabı arayışına girdik. Ben de Avcılar'a gidip ana caddedeki bir yerde bulduğum ayakkabıcıdan (ki şimdi kapandı) Rugan güzel bir ayakkabı aldım.



Ancak daha sonra bu dükkanın 2 dükkan yanında bir pasaj gördüm ve onun içindeki Özgür Bebe'yi keşfettim.

Dükkanın sahibi Mehmet Düzgün (adı gibi düzgün biri) işinin ehli. Temelden yetişmiş ve kendi dükkanını kurmuş. Kendisinin de küçük oğlu olduğu için daha duyarlı. Fiyatları da makul. Aldığım Timberland tarzı botu, aynı hafta arkadaşımın kızında gördüm ve neredeyse iki katı para ödemişlerdi.

Diğer dükkanda çocuğu yere bastırmadan ayakkabı sattıklarını duyunca şok oldu adamcağız. Üstelik daha fahiş bir fiyata. Ayakkabı alırken topuğuna parmak sokabilecek kadar büyük olması gerektiğini o öğretti bize.
Ticari bakmıyor işine, işini seviyor. Etli, taraklı, yüksek köprülü vs çeşit çeşit ayaklar için ayrı ayakkabılar getirtiyor. Size en uygun olanı öneriyor, en pahalısını değil. Benim oğlumun ayağının köprüsü yüksek, her ayakkabı olmuyor; mesela herkesin bayıla bayıla giydiği Crocslar sığmıyor, ayak ileri gitmiyor. Bir tane almıştı babası kısa süre ve zorla giydi çocuk. Bu arada Crocsların altı kaymıyormuş, o yüzden havuz vs için ideal. Onca senedir giyiyorum (babet versiyonunu) bilmiyordum.

Bugüne dek oraya ne zaman gitsek 2 ayakkabı ile çıktık. Oraya götürdüğüm, yönlendirdiğim pek çok arkadaşım oldu.
Helal para kazanan, işini layıkı ile yapan Mehmet Bey'e Allah bereket versin, ne diyeyim?
İlk ayakkabısını alacak arkadaşlar gönül rahatlığı ile oradan alın derim.

Not: O zamanlar Rugan yuvarlak burunlu ayakkabı yoktu ama şimdi harika rugan bebek ve çocuk ayakkabıları satıyor. Düğün derneğe gideceklere duyurulur.

Özgür Bebeden





Özgür bebeden kışlık botumuz. Şimdi kuzenimin oğlu giyecek inşallah.


Geçen Ekim'de Özgür Bebe'den aldığımız bu ayakkabılardan arkadaşımın yeğenine de aldık.
Özgür Bebe'den aldığımız bu ayakkabı sunİ deri olmasına rağmen hiç koku yapmadı, terletmedi, boyamadı. Markası Şirinbebe. Mehmet Bey pek çok müşterisinin memnun kaldığını söyledi.






Yaz başında Özgür Bebe'den aldığımız yeni spor ayakkabılarımız
Yaz başında Özgür Bebe'den aldığımız yeni deri ayakkabılarımız . Giymesi çok kolay, oğlum kendi giyebildiği için çok memnun.
Şimdi de diğer ayakkabılarımızı tanıtacağım:
Bu sezon Özgür Bebe'de kırmızı bulamadık. Oğlan kırmızı ayakkabı seviyor. Cevahir'de Nunu bebe'de tek kalmış bu kırmızı bulduk.
Geçen sene doğumgününde giydirdiğim bu Gymboree ayakkabıları internetten Aslı teyzesi vasıtası ile aldık.  Aslı teyzeden yığınla kıyafet ve pijama da almıştık.
(https://www.facebook.com/derzul.ya.5?ref=ts)
Amcamın nikahına tekrar frak giyeceği zaman ruganlar küçülünce Boyner'den aldığım bu ışıklılar dandik çıktı. Hem de deri değil, dar kalıp... ışıklı bir de FB ayakkabımız oldu ama çok terlettiği için verdik gitti





Converse'leri babası bir yerlerden almış getirmişti.

Sibel teyzesinin hediyesi Adidaslarla çok rahat bir yaz geçirdik geçen sene. 

Mothercare'den şekline kandığımız bu ayakkabı felaket ötesi. Koktu, astarı soyuldu. Gidip kafalarına atmak lazımdı, geç kaldım.

Adidasın kalıbı çok güzel, daha geniş. Reebok, Nike daha dar kalıplı.

Fenerium'da terlik diye satılan bu ayakkabıyı biz yazlık keten ayakkabı olarak tepe tepe kullandık.

Geçen sonbaharda İzmir Balçova Agora'dan aldık. Özgür Bebe'ye göre çok pahalıydı:(

Babası yurtdışından almış. Kalın çoraplar rahat sığıyor ama taban ince olduğu için kara uygun değil, ayakları dondu.

Michael Amcası ve Gaye teyzesinin hediyesi. Karda çok rahat ettik. 

İçindeki astarı çıkarılabiliyor. Bu kış da giyer sanırım
 Bu da bu yaz giydikleri:
Geçen sene www.tchibo.com.tr
'dan aldığım sandaletler ortopedik ama üst bantları anasına çekmiş oğlumu  rahatsız ediyor. Yine de Fenerbahçe ayakkabım deyip seviyor.

Babası Muya'dan almış. Beş nokta ortopedik vs

Torium'daki Max mağazasından (giysileri de oradan alıyorum)  çok ucuza aldım. Yien oradan aldığım mayolarına takım olsun diye iki renk. Yüksek köprülü ayaklarına her parmak arası olmuyor.

Sonunda ayağına sığan bir Crocs buldum ama hem Türkiye'de ABD fiyatının iki katı hem de acıyor vs dedi emin olamadım.








3 yorum:

  1. Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    Çok başarılı bir blog olmuş.
    Benimkinede beklerim.
    http://komirra.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Özgür Bebeyi bilmiyordum hiç. Ayakkabı ihtiyacımız yok şu anda ama keşif için uğrayacağım çarşıya çıktığımda. Teşekkürler paylaşım için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Frak takımı da sizin oradan Avcılar'daki bir pasajdan almıştım

      Sil