Mezzokate

Mezzokate

Blogroll

Her Hakkım Saklıdır® Bu blogdaki tüm haklar Melis Tezcan'a (öncekadınsonraanne) aittir, kendisinden izin almadan!!! ve kaynak göstermeden gerek metinsel gerekse görsel dökümanların kopyalanması, kullanılması ve yayınlanması yasaktır. Aksi halde yasal yola başvurulacaktır.

6 Haziran 2012 Çarşamba

Kırmızı ojeli kokoş anne ve kolayca silmek için aseton

Benim gibi kokoş bir anne iseniz ve kırmızı veya bordo ojeden vazgeçemiyorsanız işiniz zor. Çünkü çocuk etrafta iken oje sürmek imkansız. Uyuduğunda bile her an uyanarak ojenizin bozulması an meselesi. Bu yüzden hızlı kuruyan bir oje seçmenizi öneririm.


Bildiğim kadarı ile çok pahalı olmayan bir Loreal Jet-set var bir de Oriflame. Loreal'in yarı fiyatı olan  Oriflame'in ucuz ama hızlı kuruyan ojelerini kullanıyorum. Malum oje çabuk bayatlayan bir ürün, dünya para vermeye gerek yok bence. Tabi tercih meselesi. Oriflame'in tüm ojeleri hızlı kuruyor ama ille de kırmızı seviyorsanız benim gibi kırmızı serinin 3 ayrı ton kırmızı ojelerini alabilirsiniz.

Doğuma bile kola kutusu renginde metalik kırmızı ojelerimle girdim!!!! (Flormar 384)




Kist ameliyatımdan çıkar çıkmaz kardeşime bordo ojelerimi sürdürdüm:))))))



Giordani Gold Scarlet Collection Tırnak Cilası



İşte kırmızı oje koleksiyonum, bir tanesi kayıp hem de...
Bugün modaya uyup Narçiçeği oldum hem de metalik (Pastel 310)
annesine özenmiş küçük kız kısalığında tırnaklarıma bile sürdük




Flormar




Çatlayan oje
Sally Hansen
Oje kutum taştıkça bayatları atıyorum


Not: Kardeşimden öğrendiğim bir taktik: Oje sürerken baş parmakları sona bırak ki bulaşanları onunla sıyırabilesin.

Haydi diyelim oje sorununu çözdünüz ya çıkarması. Kırmızı ojeyi çıkarmak başa bela. Tüm etleriniz kıpkırmızı olur. Buna da şöyle bir çözüm buldum: Kuaförümden saf aseton alıyorum. Malzemeciden kendilerine alırken bana da almasını rica ediyorum. En son sefer İstoçtaki toptan kuaför malzemesi satan bir yere rica edip perakende aldım. 1 litresi 7-10 TL gibi komik bir rakam. Saf aseton olduğu için anında çıkarıyor.
İnternette de satılıyormuş. Mesela http://www.e-kuafor.com/site/page.asp?dsy_id=11713
İlk aldığım şişe Roon marka idi. 3 sene kadar kullandım.


Not: Kardeşimin yeni keşfi DiaSA marka gliserinli aseton. Geçen gün denedim gayet güzel, bulaştırmadan siliyor. Bu arkadaş da memnun kalmış (resmini de koymuş) http://ojemparfumum.blogspot.com/2011/08/diasa-aseton.html



Bakın ne okudum: Mısırlılar'da, tırnağı koyu kırmızı başta olmak üzere kırmızının tonlarına boyamak aseletin simgesiydi. Toplumun alt kademelerine dahil olan insanlar ise ancak soluk renkler kullanabiliyorlardı. 
O zaman pek asilim:)))) oldum bunu seven asil ruhlu bir de oğlum var. Çünkü ne zaman kırmızı sürsem beğeniyor ve french yapınca beğenmiyor, sen bırmızı!!! seviyon diyor ben bunu da seviyorum, sen hangisini seviyorsun deyince bırmızııııı diyor.

2 yorum:

  1. Bence ojelerinin yanına mutlaka Flormar'dan alabileceğin, hızlı kurutan sprey veya yağ bazlı kurutucu damlalardan da eklemelisin. Bir süredir memnuniyetle yaptırdığım kalıcı oje daha pahalı olmasına rağmen tatile giderken kesinlikle yaptırmaya değer. Normal ojeni dahi daha uzun süre kullanabiliyorsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurutucu spreyim var ama istediğim verimi alamadım. Kalıcı oje için kupon bile almıştım ama bir türlü fırsat bulup gidemedim yandı. Deneyip yazacağım yorumlarımı:)

      Sil